Křížovky pro mého dědečka: Větší písmo, snadné čtení, 512 křížovek

Skladem | Doprava od 29 Kč

199 Kč Do obchodu Alza.cz
Výrobce: Ottovo nakladatelství
Kniha Křížovky pro mého dědečka: Větší písmo, snadné čtení, 512 křížovek: Věnujte vašim nejbližším zdraví.
Křížovky nejen že procvičují paměť, ale také bystří mysl.
Lidé ve starším věku se jimi udržují v mentál
Podobné nebo alternativní produkty



Informace na webu jsou pouze orientační. Odkazy vedou na partnerské e-shopy. Aktuální dostupnost a podmínky zjistíte přímo u partnera. Informace na této stránce mají pouze informativní charakter. Produkty na předpis nejsou dostupné k přímému nákupu zde. Pro aktuální dostupnost a podrobnosti navštivte stránky našeho partnerského e-shopu. Uvedené slevy platí pro vybrané léky u online partnerů. Tento web obsahuje affiliate odkazy. mohou vést k partnerskému e-shopu.

Více informací

  • Worldwide Drugs Aggregator projects
  • Email:
  • Eshop
×